לתיאום פגישת ייעוץ חינם התקשרו

02-6797660

פרופיל אלומיניום מודולרי

שימוש במוצרים מודולריים

מוצרים מודולריים הינם מוצרים הניתנים לשינוי, כך שניתן לקנות פריט אחד בצורה מסוימת אולם להתאים אותו באופן שוטף לצרכינו המשתנים. שימוש בפריטים מסוג זה מאפשר לנו להפיק יותר מהרכישות שלנו, וכיום אנו רואים שימוש הולך וגובר בשיטה במגוון רחב ביותר של תחומים- תעשייה, בנייה, עיצוב ועוד. כאשר משלבים את המודולריות עם בניה ועיצוב ביתי, מקבלים פרופילים מודולריים המאפשרים לנו להתאים את ביתנו לצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר. הפרופילים הנפוצים ביותר כיום לשימוש הינם פרופילים מאלומיניום.

שימוש במוצרים מודולריים

  • מה זה פרופיל אלומיניום מודולרי: פרופיל אלומיניום מודולרי הינו בעצם פרופיל אלומיניום לכל דבר, אשר מאפשר לנו לשנות אותו בהתאם לצרכינו ועדיין ליהנות מן היתרונות הרבים של האלומיניום. כיום נעשה שימוש נרחב בפרופילים מסוג זה בכל הנוגע לבנייה ועיצוב, היות והם מאפשרים לנו גמישות רבה הרבה יותר בתחומים אלו מבלי לוותר על איכות ועמידות של המוצרים בהם אנו עושים שימוש – דבר חשוב ביותר בכל הנוגע לשימוש ביתי. כמו כן, פרופילים מסוג זה מתאימים גם לשימוש תעשייתי, בו המודולריות חשובה הרבה יותר ורלוונטית במגוון רחב של מצבים.
  • מתי משתמשים בו: הפרופיל המודולרי מתאים לשימוש במגוון רחב ביותר של מצבים. בכל הנוגע לעיצוב הבית, השימוש העיקרי בפרופילים שכאלה הינו בחלקים אשר נרצה להחליף בעתיד בביתנו כגון מעקות ופרופילים לחלונות, ופחות במוצרים קבועים כגון גימור המטבח או חלקים שעשה בהם שימוש לשם הבנייה. בתעשייה השימוש בפרופיל אלומיניום כזה נפוץ הרבה יותר- יצירת מדפים אשר ניתן לשנות, יצירת פתרונות אחסון, בנייה זמנית ועוד.
  • מהם יתרונות השימוש בפרופיל אלומיניום מודולרי: ראשית, מדובר בפרופיל אשר ניתן להתאים לצרכינו המשתנים מעת לעת כך שהשימוש בו חסכוני ביותר וכמובן נוח יותר מאשר שימוש בפרופיל קבוע. שנית, לשימוש באלומיניום יתרונות בייחוד מבחינת עמידות- לא מחליד, לא חשוף לקורוזיה, אינו ניזוק בשל חשיפה לשמש ועוד. כלל היתרונות הללו רלוונטיים כמובן גם לאלומיניום, ולכן רבים בוחרים לעשות בו שימוש. כמו כן, ניתן לשלב בין האלומיניום לבין מתכות אחרות כגון אבץ, וכך ליהנות גם ממוצר עמיד וגם ממוצר חזק ביותר אשר מחזיק מעמד לאורך שנים רבות.
  • מי מייצר פרופילים אלו: כיום ישנו מספר לא מבוטל של חברות אשר מייצרות פרופילי אלומיניום וכן מוצרי אלומיניום נוספים. כאשר אנו באים לבחור חברה לשם עבודות האלומיניום הנחוצות לנו, חשוב לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום בכדי לוודא ביצוע עבודה איכותית אשר תתאים בדיוק לדרישות שלנו ותחזיק מעמד לאורך זמן. כמו כן, לא כל חברה מומחית באלומיניום יודעת לייצר גם פרופילים מודולריים, ולכן חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון ספציפי בתחום זה כגון מנצר את רמי בע"מ.

בכל הנודע לתחום האלומיניום, חשוב לפנות לחברה מומחית בתחום

לפרופיל האלומיניום המודולרי יתרונות רבים, אולם בכדי ליהנות מהם חשוב לפנות לחברה מומחית ובעלת ניסיון בתחום. מנצר את רמי בע"מ הינה חברה המתמחה בעבודות אלומיניום, ומבטיחה את השימוש בחומרים הטובים ביותר בשילוב עם בעלי הניסיון המומחים בתחום, כך שאתם תוכלו ליהנות מהעבודה האיכותית ביותר. החברה מציעה שירותים במגוון רחב של תחומים, כולל שימושים שונים באלומיניום, החל משלב הייצור, דרך שלב ההתקנה וכלה בתיקונים במידת הצורך, כך שאתם יכולים ליהנות מכלל השירותים במקום אחד ובאיכות גבוהה ביותר.